Big, Bold 'n' Beautiful

- Vägen från tresiffrig till tvåsiffrig

Motion

Kategori: Under tiden

Hey!
Idag började dagen med att jag gick till jobbet i stormsteg i oplogad miljö. Jösses, vilken träning! Det känns om vi säger så! Sen på jobbet har det inte blivit mkt sitta. Här har man rännt runt som jag vet inte vad och både sopat, dammsugit och skurat golven. På rasten sen blev det en tripp till en väninna, så även där blev det en motionsrunda! *ler* Snart är det slut på dagens jobb, och det reuslterar i en motionsrunda hem. Måste ju påpeka att en promenad i natten är nog det skönaste som finns!

Imorn blir det nog inte så mycket till att röra på sig - känner mig sjuk (igen). Förkylningen hänger över mig som ett spindelnät, omöjligt att få bort! Skitdrygt! Vore ju trevligt om man fick sig en frisk dag utan några som hellst preparat. Men icke. Inte än iaf.

Grym huvudvärk och funderar starkt på en alvedon. Men är rädd för å somna, vilket vore dumt - är ju inte hemma än. Så jag avvaktar...

Ska se över detta med simkort imorn iaf. Vore najs å få börja...

Men men... det kommer väl!

Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: