Big, Bold 'n' Beautiful

- Vägen från tresiffrig till tvåsiffrig

Resultatet

Kategori: Under tiden

Ja, nu har jag varit i full gång sedan sist med promenader och gym men även att kosten ändrats och det har börjat visa stora förändringar, både i figur men också i klädväg. Majoriteten kläder "glider" av numera, humöret är på topp och jag känner mig tjugo gånger lättare! Underbart!
26,6 cm är den totala minskningen i centimeter och vågen visar idag en nedgång på 4,1kg. Sakta men säkert börjar det hända saker! Jag är mer än nöjd!
 
19/2 Prova-på pass på gymmet: 65min
21/2 Gymmet efter schema: 60min
22/2 Promenad på 180min
25/2 Promenad på 60min
26/2 Gymmet efter schema: 70min
 
Än så länge har "Hur nöjd var du"-skalan hållt sig på 10 (vilket är jättebra!) Och jag hoppas verkligen att det fortsätter i samma takt och fart. Även om jag inte alls varit motiverad vissa dagar pga. smärta så har jag ändå åstadkommit ett resultat på ett eller annat sätt. Jag känner mig så otroligt peppad och vill egentligen inte gå ifrån gymmet när min tid är slut. Snart kan jag även börja köra lite här hemma också då jag beställt en yogaboll och så har jag ju självklart cykeln!
På tisdag, 5/3, är det dags för invägning på Hälsocenter.
Håll tummarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: