Big, Bold 'n' Beautiful

- Vägen från tresiffrig till tvåsiffrig

Förenar nytt med nöje

Kategori: Under tiden

Idag har det varit en lugn och skön dag ihop med familjen.

Igår på jobbet var det rätt så svårt att hålla sig ifrån onyttigheterna, men jag lyckades faktiskt! *stolt*

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska dra bloggen vidare, eller bara låta den vara som den är...jag vet inte. Är så kluven. Känns bara så jobbigt att behöva blogga på flera olika ställen. Varför? Ja, varför gör jag ens det? Kanske för att alla känner apan och apan känner ingen? Nä, men min stad är inte så värst stor, och det är rätt så lätt att "känna" igen folk på stan - och då är ju frågan om man vill bli igenkänd som BBnB eller sitt andra alterego?

Vad tycker Ni som följer mig?
Ska jag byta domän och slänga ihop bloggen med min "vanliga" blogg?

Alla tips är välkomna!

Kommentarer

  • Cecilia, Livsstilsdesigner! säger:

    Vilken härlig blogg jag hittade här!



    Följer dig nu på Blogkeen!



    Ha en härlig dag!

    2011-04-05 | 12:25:36
    Bloggadress: http://karvegardkonsult.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: