Big, Bold 'n' Beautiful

- Vägen från tresiffrig till tvåsiffrig

Apologize

Kategori: Under tiden

JA, verkligen!
Usch på mig!
Nu har det inte varit mkt till uppdateringar igen... attans!
Jag har faktiskt haft fullt upp igen, ja, numera har jag v.i.p- kort på Kirurg Akuten... mindre trevligt om Ni frågar mig. Hualigen.
Sen när det väl funnits tid till övers så har det blivit jobb, och bloggande på den andra bloggen... hmm.. Ja, jag har flera faktkiskt.

Men nu är det iaf. full rulle med kost och motion! Känns väldigt bra om ni frågar mig!
Och inte bara det att kosten och motionen blivit bättre, jag har slutat med läsk, kaffe OCH mina underbara cigaretter. Nu är det slut helt enkelt.
Iofs. så var det ju redan tänkt att jag skulle sluta med ciggen, var ett löfte jag gav för 5 år sedan, att jag skulle sluta innan 25. Well, det är knappt 5månader kvar, så jag tänkte "What the heck?!" Bara å köra på!

Idag är det 7 dagar, helt rökfri. *stolt* Jag ska inte ljuga, men det är verkligen inte lätt att sluta efter så pass många år..usch. Världens abstinens...men med abstinensen så kommer det lite "ta mej fan" och så får man ny energi. Rätt najs faktiskt! Så jag tror helt klart på att detta året kommer bli ett bra j*vla år!!! *lycka*

Snart kommer jag igång med min deltidstjänst också, så då kommer allt falla på plats. Ska bli såå skönt!
Motion både till och från jobbet. Är det inte härligt, så säg?

Nu ska jag faktiskt ta och gå tillbaka till "verkligheten"...och jobba lite!

Men jag lovar att jag ska försöka göra lite bättre ifrån mig. LOVAR! -1kg nu iaf. and more to come!

Pöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: