Big, Bold 'n' Beautiful

- Vägen från tresiffrig till tvåsiffrig

Depåstopp

Kategori: Under tiden

Igår vart det inte mycket till träning, inte mer än att jag sprang i massa trappor och städade.
Firade morfar som fyllde 89 med smörgåstårta och bakelse. Inte så bra kanske, men på kvällen blev det kanske lite bättre av det bästa, något av det godaste; nämligen ugnsstekt lax m. potatis, grönsaker och spenatsås. Varken fett- eller laktosfritt. Shame on me. Sen toppade jag kvällen med några glas vin. Ooops! Men hey, man får ju inte glömma bort att leva ibland också, även om man kämpar med en viktnedgång.
Idag ska jag iaf. försöka hålla mig ifrån onyttigheter. Men det kan bli svårt när jag jobbar på en fritidsgård. Frästelsen finns alltid där. Men har jag gett mig fan på att låta bli så brukar det fungera.

Imorn blir det mer onyttigheter... men ska försöka hålla kalorierna nere trots fest.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: